Diskuze

Úkol pro zlínské hokejisty: Opravte stadion a hrajte atraktivně

Ještě před deseti lety chodilo na hokej do Zlína pravidelně kolem sedmi tisíc lidí. Teď jich je asi o dva tisíce méně. I proto vedení klubu PSG Zlín před startem extraligy postavilo marketingovou kampaň na trojnásobném mistrovi světa Petru Čajánkovi, který se do Zlína vrátil z ruského Petrohradu. Cíl je jasný: dostat lidi na stadion.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

tokos

30. 9. 2011 16:11
Cena vstupenek

Vstupenky za rozumnou cenu no tak ja teda nevím ale podle mě konfort na stadionu zase není tak velký aby vstupenky byly tak drahé, a když by se slevnilo tak dojde mnohem víc lidí a atmosféra bude mnohem lepší.

0 0
možnosti
JS

Belzebub Pekelný

20. 9. 2011 16:11
topinky

ja už tam nebyl tak 12-13 let - dělají pořád ty topinky z 3,- Kč :-)

0 0
možnosti
JJ

jirka-zlin

20. 9. 2011 12:25
Zejména bufety!

Bufety jsou stejné od mých 6ti let co jsem začal chodit na hokej.Příští rok mi bude 40.....A co si můžeme myslet o výběrovém řízení na provozování bufetů,když ho vyhraje firma která s provozováním občerstvení či gastro provozem nemá vůbec žádné zkušenosti.Tak to taky podle toho vypadá.Standart který mohl být dostačující tak maximálně před rokem 1989.Rv

0 0
možnosti
S

sky.f

20. 9. 2011 12:51
Re: Zejména bufety!

Naprostá pravda, zázemí tohoto stadionu neodpovídá současnému trendu. Min. 20 let se nic nezměnilo a pro diváka neudělalo. Je to škoda, protože zlínský divák si zaslouží lepší podmínky. :-/

0 0
možnosti