Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na D1 u Hulína se „stotřicítka“ jen tak nevrátí. Další špatná svodidla

Řidiči se po dálnici D1 mezi Hulínem a Kroměříží neproženou stotřicítkou ani po třech měsících, co na ní trvá omezení rychlosti. Přestože společnost Skanska v úseku vyměnila špatně označená svodidla, teď musí motoristé čekat, až prvky vymění i ostatní firmy na jiných úsecích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Echo44

nafouknutá bublina

Celá aféra svodidel je nafouknutá bublina. Výrobce svodidel má nevypořádané obchodní vztahy se svými subdodavateli. Např. části svodidel, které v prosinci jednoho roku byly dle výrobce v pořádku, se staly v lednu následujícího roku nevyhovující, protože výrobce si neošetřil smlouvu se svým subdodavatelem. Všechny prvky svodidel splňují veškeré požadavky. Pokud měl výrobce svodidel podezření, že jeho bývalí subdodavatelé dodávají části svodidel neoprávněně, měl se pobrátit na ČOI a Policii ČR. Jenže, ředitel výrobce svodidel má blízké vztahy na nového generálního ředitele ŘSD a to celé bylo použito hlavně pro očerňování  jedné společnosti. Je hrozné, jak nekompetentní lidé řídí ministerstvo dopravy a ŘSD.  

0/0
2.4.2011 22:45

hwentil

Re: nafouknutá bublina

Článek je bohužel napsán tak, že jde jen o nějaké špatné značení svodidel nebo jejich dílů, skutečnost je jiná. Díly, které se musely nebo musejí vyměnit, jsou padělky, za které výrobce svodidel nechce nést zodpovědnost. Platí také, že ŘSD, potažmo stát platí za něco, co se tváří jako originál, ale dostane náhražku, která může ohrozit úroveň zadržení svodidla v případě havárie.

Pisatel Echo44 patrně patří mezi "postižené nebo přistižené", kteří museli díly měnit, jinak by nenapsal takové nesmysly, že si výrobce řeší přes ŘSD neuspořádané vztahy a že všechny prvky svodidel splňovaly veškeré požadavky. Bylo by přece snadné nějaké podezření nebo nařčení o "špatném značení" vyvrátit a nic se nemuselo měnit. Není ani pravda, že se prvky svodidel staly nevyhovujícími ze dne na den. Ony už byly nevyhovující od první instalace na silnice, jen na to výrobce upozornil až letos (jeho chyba). A je otázkou času, kdy se výrobce na ČOI a Policii ČR obrátí, protože nešlo o ojedinělý případ padělání.

0/0
27.5.2011 12:04

Mysel

Dobry vtip

"Dokud na D1 nebudou svodidla v pořádku, "stotřicítkou" tam nikdo nepojede."

Pojedou vsichni. Jen se bude predstirat, ze existuje duvod, proc je to najednou v rozporu se zakonem. Na nasich silnicich je takova absurdita bezna.

0/0
31.3.2011 1:42

petost

betonová svodidla

a proč se nepoužívají u nás betonová svodidla tak jak v západní evropě?

0/0
30.3.2011 16:04

Trupman

Re: betonová svodidla

To jste šel tak dlouho na západ, až jste došel na Ukrajinu, kde jste tohle viděl, ne?

0/0
30.3.2011 18:27

petost

Re: betonová svodidla

to trupman: tak např. v Rakousku mají všechny nové dálnice a rychlostní silnice betonová svodidla - a staré dálnice se částečně předělávají.

mimochodem mají tyto svodidla spoustu výhod - jsou levnější, stabilnější, podstatně rychlejší montáž a hlavně auta jedoucí v protisměru neoslňují.

0/0
30.3.2011 19:04

Oas

.

Tak Skansce stačil na opravu reklamace týden, kdežto Metrostav potřebuje měsíc a půl. Zde je vidět jaký asi byl rozsah reklamace, že pane ministře?

0/0
30.3.2011 15:44

Hrochomut

Re: .

jaký týden? Trvalo to 3 měsíce!

0/0
31.3.2011 10:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.