Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidiči u zlínské nemocnice radši stojí v zákazu než v domě za 60 milionů

Nový parkovací dům u zlínské nemocnice za 60 milionů korun je poloprázdný. Lidé, kteří jedou do nemocnice, raději parkují v blátě a kalužích na okraji cesty podél nemocnice, kde jim navíc hrozí pokuty od strážníků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

231

Ten špitál má na délku

přes 600m. Takže ušetřit maximálně dvě minuty, znamná "jít" "pohodlným" tempem 18km/h.

0/0
2.3.2011 14:40

mira6

pokuty

pokud si dobře vzpomínám,v době ,kdy udělali podélné pakrkování a po té,jelikož to byla královská blbost,zrušili,naběhla ihned městská policie a pokutovala každého kdo na podélném parkování stál.asi by i město respektive kraj měl zařídit aby námi placená městská policie neseděla v teple auta na svazích schovaná,ale konala,alespon se dříve zaplatí ten dům

0/0
1.3.2011 9:13

teseth1

měli

by to muži zákona začít pokutovat a ono by se vidělo jak to najednou nikomu nevadí. výmluvy na vzdálenost jsou jen zbytečné plácání. ;-€

0/0
1.3.2011 8:56

suarez

Pokud je to placene..

... tak se nedivim ze parkuji radeji zadarmo a bliz. Vzdycky kdyz se nekde ve meste zpoplatni parkoviste, vede to jen k zahlceni okolnich ulic auty.

0/0
1.3.2011 8:50

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Pokud je to placene..

Parkovné je symbolické. První hodina je zdarma a pak deset korun na hodinu. Problém je v tom, že parkovací dům se od nejexponovanější pavilonů nachází ve vzdálenostc, které rozhodně nejsou docházkové. 

0/0
1.3.2011 9:00

suarez

Re: Pokud je to placene..

Ja teda pokud uz jdu jednou do roka k doktorovi, tak tam stravim vzdy delsi dobu nez hodinu. Tohle se hodi leda aby tam vyplivli pribuzni z auta nejakou babku ze vsi a mazali pryc a potom zase obracene...

0/0
3.3.2011 9:32

pomocný učitel Václav Poustka

Jedná se o nemocnici

a do té chodí převážně nemocní a nemojoucí lidé. Jenom pro upřesnění, na

gynekologycko-porodnické je od parkovacího domu téměř 600 metrů. na

onkologii pak téměř kilometr. A to je pro nemocného hodně.

0/0
1.3.2011 8:21

Jaravan

Ne vzdálenost, ale lakota...

Ono to není o tom, že by to bylo třeba o pár kroků blíž. Ale o tom, že by řidiči museli sáhnout do peněženky a zaplatit za stání...to samé jako řidiči na parkovišti u Čepkova, radší budou hodinu objíždět, a když se ji povede zaparkovat tak na Čepkov ani nejdou...Jdou několik set metrů pěšky, než aby zastavili na placeném parkovišti....Už by se měli i na Čepkově zamyslet a konečně zpoplatnit parkoviště. :-)

0/0
28.2.2011 23:44

Kire

Re: Ne vzdálenost, ale lakota...

O zavedení zpoplatněného parkovní u OC Čepkov nerozhoduje, bohužel, majitel OC, ale toto musí být povoleno zastupitelstvem města Zlína. Z článků publikovaných před několika měsíci jsem se dozvěděl, že v současnosti město toto nepovolí, neboť zdražilo parkování v parkovacím domě u Zlatého jablka. Prostě mají bobky, že by se naši zdechlí a lakomí spoluobčané nakrkli. Ze spousty z nás se stávají zdegenerované zdechlé vši, chce se mi blejt, Velebnosti.Rv

0/0
1.3.2011 9:53

Jiri666

Autem nejlépe až do ordinace,

s dítětem až do třídy, do obchodu, prostě kamkoliv, kam člověk přijede za nějakou službou, vyřizováním nebo nákupy. Nejlepší by bylo drive-through nejen na jídlo, ale úplně na všechno. Dohnané do extrému by bylo bezvadné ráno do auta vlézt, a vylézt z něho maximálně 2 metry k mašině ve fabrice, ke kancelářskému stolu nebo k jídelnímu stolu, i když i tohle by se ve velké míře dalo vyřešit v autě. :-(

0/0
28.2.2011 16:27

mira6

lenost a možná zbytečnost

Obecně řidiče chápu,jsou líní,polovina se vymlouvá na nemohoucnost kde koho.Každopádně ale ještě než stavba začala,měl kraj zvážit,zda není lepší parkování v blátě a hlíně předělat nákladem 5 milionů ,něž vybudovat monstrum za 60 mega!!,kde logicky nikdo nejede,páč je malinko z ruky.Možná nikdo z řidičů nebyl třeba v Brně ve fakultní,jak daleko se tam jde z parkoviště.Jedinou možností je tvrdě pokutovat všechny kdo tam stojí.A zárověn bych nechal při těch pokutách zpracovat statistiku,kolik aut je zaměstnanců.Další otázka je proč mají zaměstnanci rezervována místa v novém parkovacím domě?oni jsou více než ostatní,nehledě na to,že dostupnost MHD je vynikající.!!

0/0
28.2.2011 16:22

Jiri666

Re: lenost a možná zbytečnost

MHD bych nevytahoval, to je pro velkou část řidičů něco červený hadr na býka. Nejede to, kdykoliv se člověku zachce, je potřeba sdílet prosředek se samými špinavými, smradlavými a nemocnými lidmi, MHD nestaví přímo před barákem a přímo tam, kam člověk jede, nevyplatí se to, není to rychlejší než auto, plus každý den je to auto bohužel nutně potřeba na zařízení něčeho neodkladného a jinak nezaříditelného. Jinými slovy - individuální automobilismus má v dnešní době, kdy je ropa levná a dostupná, lidi mají rádi levné a dostupné pohodlí, a ekologie ne právě oblíbená, jednoznačně navrch. :-(

0/0
28.2.2011 16:31

jirkaviz

parkoviště?

trocha informačních cedulí by neuškodilo, ani jsem nevěděl pro koho to je to parkoviště;-D

0/0
28.2.2011 13:09

Pecicek

Ani netuším, že tam něco takového je...

nejezdím tam často, takže ani nevím, že tam něco je..žádná cedula nebo tak...možná su jenom slepý a nevidím ju, ale myslím, že tam není...no a za druhé, ještě se mi nepovedlo, abych tam u doktorů čekal míň, jak hodinu ;-)...takže odtah, jak kolega níže navrhuje, je myslím zbytečný...když už tak by stačila botka a je ;-)

0/0
28.2.2011 11:35

escobar

Odtah!

Zřídit odtahové parkoviště ve Slušovicích a rozjet odtahy naplno - moc bych se s plechovkářema nemazal ....

0/0
28.2.2011 10:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.