Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Otrokovice neuspěly u Bárty s obchvatem, chtějí se spojit s Olomoucí

Ministr dopravy Vít Bárta zamítl žádost Otrokovic, aby zrušil mýtné na zdejším obchvatu. Jeho zpoplatnění začátkem letošního roku totiž přivedlo hustou dopravu zpátky do centra. Otrokovice nyní uvažují, že se pokusí proti Bártovi vystoupit společně s Olomoucí, která řeší podobný problém.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zluta ponorka v zakone

no to jsem si take vsiml

nez ten otrokovicky obchat protahli k Hulinu, tak vsechyn kamiony jezdily po obchvatu. Ale kdyz ted najedu u Otrokoviic na rychlostni silnici, tak az k Hulinu nepotkam jediny kamion, vsichni jezdi po stare silnici, tudiz pres Otrokovice etc. Takze je ta rychlostnii silnice skoro prazdna a clovek si rika, proc ji vlastne staveli:-P

0/0
14.2.2011 8:18

InstinkTT

Dopravní značky

A jaký je problém, nainstalovat před sjezdem z obchvatu do města dopravní značky vjezd kamiónů nad 3,5t nebo 7t zakázán?

0/0
4.2.2011 11:00

ciankalparexelans

Re: Dopravní značky

to tam je            Ted se bavíme o osobních autech

0/0
4.2.2011 13:09

kars

Bárta

Pana ministra Bártu beru jako vítaný přínos do české politiky, myslím, že je to člověk, který ví, co chce, ví jak toho dosáhnout a nemá potřebu, a věřím, že ani úmysl, se politikou napakovat. Ovšem tento jeho krok se jeví jako značně kontraproduktivní. Lidi, co dálniční známku jinak nepotřebují, si ji stejně nekoupí, jenom to vezmou místo kolem města přes město, takže přínos pro státní kasu z toho není žádný. Leda že by tento krok byl míněn jako bonus pro ty, kdo si DZ koupili - na obchvatech se jim před čumákem nemotají místní, ti se mezitím dusí v ulicích. Od penzistů, jedoucích na zahrádku, přes lidi, spěchající do práce až po tatry, co jenom vozí hlínu z jednoho konce města na druhý.

0/0
3.2.2011 21:19

ciankalparexelans

Re: Bárta

"hmm tak přínos" asi jak chtěl zatrhnout rozšíření mezi Malenovicama a Otrokovicama - ten člověk určitě věděl co činí ;-D

0/0
4.2.2011 2:49

kars

Re: Bárta

Taky si všimni, že když zjistil, co činí, tak toho dotyčného, který mu to podstrčil, okamžitě vyrazil.

0/0
11.2.2011 20:54

ciankalparexelans

vinníci jsou jasní

všichni idioti co volili VV

0/0
3.2.2011 19:59

jirka-zlin

Jednoduché.

Když se může bez poplatku jezdit v Brně do Olympie,tak proč ne na obchvatech?Jde snad jen o kousek kolem města ne?Za městem na prvním sjezdu opět placené. Už by si ten blbeček měl uvědomit,že on je tam pro nás a ne my pro něho.Platíme ho,tak ať za to odvádí práci.s.v.i.n.ě.

0/0
3.2.2011 17:55

libl3

Máte dálnici, tak si ji plaťte!

;-D;-D;-D

0/0
3.2.2011 17:05

ciankalparexelans

Re: Máte dálnici, tak si ji plaťte!

nevím od káď seš, ale je to "R" 55 , která zde končí a ještě v půlce obchvatu.  Ale chápu, že tato vláda díky snižováním daní potřebuje danit každou blbost. A jednoho dne tu bude kasička na přechodu pro chodce

0/0
4.2.2011 2:45

- - - - - - - -

Co ten skrček chce za nové argumenty?

Obchvaty se snad staví pro to, aby odvedly dopravu z měst. A co čekal, když to zpoplatní? Aby ho smrtka po poli honila, pazúra přihřátého...

0/0
3.2.2011 15:00

Tomík777

Re: Co ten skrček chce za nové argumenty?

Třeba jestli to má opravdu smysl stavět!

0/0
3.2.2011 16:35

Tomaseq

Jsem pro zrušení

... poplatků na dálnicích obchvatů měst. Kamiony objíždí obchvat Olomouce přes město. Jelikož je na Foersterově zákaz vjezdu kamionů, jezdí po ulici Hraniční, Okružní a třída Míru.

0/0
3.2.2011 14:48

luban12

Čím jednodušší řešení,

tím složitější jednání.Protože obchvaty jsou i u jiných měst,tak bych vydal známky na tyto obchvaty za podstatné nižší ceny.Na známku by při prodeji vypsal vydávající úřad pro který obchvat ta známka platí.Známky by byly prodávány pouze místním obyvatelům a podnikatelům.

0/0
3.2.2011 11:43

sksiol

Re: Čím jednodušší řešení,

úsek by měl být zcela osvobozen od mýta, aby řidiči raději volili cestu tudy a ne přes město. A jde zejména o řidiče, kteří tam nebydlí, protože u místních je celkem logické že pojedou skrz město když tam někde bydlí nebo pracují.

0/0
3.2.2011 12:39

tojuska

Ministerstvo dopravy

je zpoplatňováním všech úseků rychlostních silnic úplně posedlé, bez ohledu na dopady na dopravu ve městech, to jim je šumafuk. Většinu lidí, kteří nepotřebují dálniční známku, tímhle k její koupi stejně nepřitlačí. Jenom se tím ucpou městské komunikace. Jsou to hovada.

0/0
3.2.2011 11:37

bmira

ždímání občanů

V civilizovaných zemích jsou dálniční sítě používané jako obchvaty měst bez poplatku. V Itálii dokonce kvůli tomu postavili na vjezdech a výjezdech z obchvatů mýtné brány. Ale naši "politici" si z vyspělých zemí vezmou jen to, co se jim hodí do krámu. Je mi z toho blijno.;-O!!

0/0
3.2.2011 11:03

Dan_C

Pokud ...

... chtějí na ministerstvu dopravy výjimky odstraňovat a ne zavádět, měli by tedy zavést pravidlo, že objízdné trasy měst a obcí bez ohledu na kategorii komunikace nebudou nikdy zpoplatněny. Jsou tady ministerští kvůli nám - obyvatelům těch obcí nebo kvůli svým prebendám?  Nebo chtějí nutit obce a kraje, aby vedle dálnic, které financuje stát, stavěly souběžně obchvaty, které financuje kraj nebo obec a na těch mýto a polatky nevybíraly? To je ekonomické myšlení? Myslím, že to jsou jedny peníze - naše daně a jestli okolo obce vede dálnice nebo obchvat, donuťme na ni kamiony co nejdřív najet, ne ušetřit pár korun tím, že si to střihnou přes obec.

0/0
3.2.2011 10:54

referentka

...nejlepší by bylo

pana Bártu s Ptačinským pozvat na týden, ubytovat je "U Formanů" (pro neznalé je to penzion přímo na křižovatce, o které se mluví v článku) s povinností denně jezdit na osum hodin do Zlína (třeba jen na snídani do mekáče)...to by jste viděli ten fofr, s jakým by to podepsal...

0/0
3.2.2011 10:18

Ochlupenýhomogen

Re: ...nejlepší by bylo

Myslím, že týden by to nikdo z nich nevydržel. Řekl bych den a hotovo ;-D jedna hodinová cesta do Zlína po tom tankodromu by jim stačila :-P

0/0
3.2.2011 10:28

kars

Re: ...nejlepší by bylo

A je jedno, jestli by ji absolvovali přískokem v autě, nebo ve vymrzlém trolejáku ;-)... Pro ty, co to neznají: je to asi 10 km, tankodrom, pak staveniště, na širším úseku hromada semaforů a propadlé kanály v pravém pruhu, na jediném delším úseku radary a to už jsme v centru Zlína a můžeme se postavit do zácpy od náměstí Práce (tak se to fakt jmenuje) k zastávce Školní a křižovatce nad kostelem...

0/0
3.2.2011 21:06

pospajip

Re: ...nejlepší by bylo

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
4.2.2011 11:21

referentka

...hmmmm,

0/0
3.2.2011 10:15

gerhardm

123

Prasárna. Jaký asi měli argument v Brně??? 100 postelí značky IKEA ???

0/0
3.2.2011 10:12

sobak

zablokovat

ono je takový problém zavést mýtné, nebo zákaz vjezdu kamionům na křižovatku u štěrkáče a u nadjezdu, pokud máme kraje pak není problém řidiče ze zlínského kraje od mýta osvobodit, dalším řešení m je trvalé přecházení a blokace u polikliniky, to je jediné místo, kde na této cestě není semafor

0/0
3.2.2011 10:09

referentka

Re: zablokovat

jo? zkus přejít na druhou stranu od Chludovky  do pekárny na druhé straně!...

0/0
3.2.2011 10:19

pospajip

Re: zablokovat

Bez problémů!

0/0
4.2.2011 11:22

referentka

Re: zablokovat

...;-D;-D;-D...tak to neznáš Otrokovice a neušíš ani kde to je...

0/0
6.2.2011 10:47

Ochlupenýhomogen

Re: zablokovat

další semafor by mě už asi zabil ;-Djenom to né... faktem ale

je že ten obchvat celkem příjemně odlehčil dopravu ve městě. Tak tu hold zase

budou cesty plné osobáků stojících v zácpě až ke kapličce jak za starejch časů ;-D

0/0
3.2.2011 10:25

referentka

Re: zablokovat

...tak mně příště pusti u Chludovky na přechodu, až půjdu do pekárny pro rohlíky, ať tam nestojím jak jo-jo půl hodiny, jo? ;-)

0/0
3.2.2011 10:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.