Diskuze

Konec nadějí, modernizace trati a nádraží ve Zlíně začne nejdřív za 14 let

Železniční trať z Otrokovic do Vizovic vedoucí přes Zlín se letos měla dočkat renovace. Plánované opravy za astronomické 4 miliard korun, se však nakonec odsouvají. A co víc: Na řadu se dostanou nejdříve v roce 2025.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Belzebub Pekelný

9. 2. 2011 8:23
byl to nesmysl

4 miliardy za elektrifikaci této nesmyslné tratě - bůh žehnej těm co to zamítli. Jako stále ještě občan Vizovic mohu říci že je to jen dobře!

0 0
možnosti
S

SKARFACE

1. 2. 2011 21:32
Konec nadějí.modernizace trati a nádraží začne nejdřív za 14

Jste všichni jak malé naivní děti!Žádná modernizace nebude!Termín 2025 se nadhodil jen tak od pasu!Za 5 let se o žádném termínu nebude hovořit už vůbec!Nechá se to jenom dožit a až se trat rozpadne,ponechá se svému osudu!Železnicní svršek pak nahradí maximálně cyklostezka.Vlakem si budeme muset zajezdit jinde!Superkoncepce mě fakt nadchla!Stojím za ni na 100%!  Cowboy Skarface z Texasu.

0 0
možnosti
MK

sobak

1. 2. 2011 12:30
foto

ilustrační foto, to nemůže nikdo ze zlíbské redakce vyfotit alespoň regionovu někde na přejezdu třeba v trávníkách nebo prštném, ale asi ne co, je zima.

0 0
možnosti

libl3

1. 2. 2011 12:12
Proč mít nové nádraží v buranově?

Vyhozené peníze. Elektrifikace stejně sloužila jen ke kšeftu předem vybraných firem a úředníků.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JM

referentka

1. 2. 2011 13:59
Re: Proč mít nové nádraží v buranově?

8-o...blahoslavení chudý duchem....ty za to nemůžeš já vím, ale pánbíček se na tobě hodně vyřádil...;-(

0 0
možnosti
FS

strnádek

1. 2. 2011 8:59
ZLÍNSKÉ VLAKOVÉ NÁDRAŽÍ

je bezkonkurenčně  n e j s t r a š n ě j š í  v celém Česku [>-]Rv

Je to příšerná ostuda  k r a j s k é h o  města Rv

Na straně druhé to je  v i z i t k a   p r a v i c o v é h o  zastupitelstva  ve Zlíně, pravicového vedení Zlínského kraje včele

s hejtmanem z ČSSD  a také extrémně pravicové vládnoucí koalice premiéra Nečase Rv

Je žalostné,absurdní a cynický výsměch -  za tohoto stavu odložit naléhavou modernizaci vlakového nádraží de facto "na neurčito" = na   n i k d y  !!

0 0
možnosti
MB

bmira

1. 2. 2011 9:44
Re: ZLÍNSKÉ VLAKOVÉ NÁDRAŽÍ

Nemyslím, že v této situaci je třeba poukazovat na stranickou příslušnost zaiinteresovaných osob. Ti by se měli spíše hodnotit podle výsledků své práce. Pan Mišák už jako starosta Otrokovic udělal pro tohle město moc. A jako hejtman zařídil pokračování prací na silnici Otrokovice. Zlín. Na druhou stranu pan Lukáš nedokázal zhola nic.!!

0 0
možnosti
MB

bmira

1. 2. 2011 8:45
seladon

Lukáš může tak někoho kritizovat, když byl u vesla, neudělal vůbec nic. Takový malý Napoleon.;-D!!

0 0
možnosti
K

kocourek25

1. 2. 2011 8:34
Zlín není pupek ČR a nai Evropy.....

tak vo co de ?;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Dežo z dědiny

31. 1. 2011 17:21
no nevím...

Nedovedu si představit, jak by elektrifikace "slepé" železnice odlehčila přetíženému silničnímu tahu. To se mi zdá zvláštní. S panem "slavnostním přestřihovačem pásek" Lukášem se dá souhlasit v tom, že superstrategie není nic moc, ale na druhou stranu do zlínského kraje tlačí investice - viz. nesmyslná spojnice Moravská křižovatka - Fryšták. Určitě by mělo víc smyslu preferovat např. silnice Vsetín - Valmez - Hranice nebo R55.

0 0
možnosti