- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
4 miliardy za elektrifikaci této nesmyslné tratě - bůh žehnej těm co to zamítli. Jako stále ještě občan Vizovic mohu říci že je to jen dobře!
Jste všichni jak malé naivní děti!Žádná modernizace nebude!Termín 2025 se nadhodil jen tak od pasu!Za 5 let se o žádném termínu nebude hovořit už vůbec!Nechá se to jenom dožit a až se trat rozpadne,ponechá se svému osudu!Železnicní svršek pak nahradí maximálně cyklostezka.Vlakem si budeme muset zajezdit jinde!Superkoncepce mě fakt nadchla!Stojím za ni na 100%! Cowboy Skarface z Texasu.
ilustrační foto, to nemůže nikdo ze zlíbské redakce vyfotit alespoň regionovu někde na přejezdu třeba v trávníkách nebo prštném, ale asi ne co, je zima.
Vyhozené peníze. Elektrifikace stejně sloužila jen ke kšeftu předem vybraných firem a úředníků.
...blahoslavení chudý duchem....ty za to nemůžeš já vím, ale pánbíček se na tobě hodně vyřádil...
je bezkonkurenčně n e j s t r a š n ě j š í v celém Česku
Je to příšerná ostuda k r a j s k é h o města
Na straně druhé to je v i z i t k a p r a v i c o v é h o zastupitelstva ve Zlíně, pravicového vedení Zlínského kraje včele
s hejtmanem z ČSSD a také extrémně pravicové vládnoucí koalice premiéra Nečase
Je žalostné,absurdní a cynický výsměch - za tohoto stavu odložit naléhavou modernizaci vlakového nádraží de facto "na neurčito" = na n i k d y
Nemyslím, že v této situaci je třeba poukazovat na stranickou příslušnost zaiinteresovaných osob. Ti by se měli spíše hodnotit podle výsledků své práce. Pan Mišák už jako starosta Otrokovic udělal pro tohle město moc. A jako hejtman zařídil pokračování prací na silnici Otrokovice. Zlín. Na druhou stranu pan Lukáš nedokázal zhola nic.
Lukáš může tak někoho kritizovat, když byl u vesla, neudělal vůbec nic. Takový malý Napoleon.
Nedovedu si představit, jak by elektrifikace "slepé" železnice odlehčila přetíženému silničnímu tahu. To se mi zdá zvláštní. S panem "slavnostním přestřihovačem pásek" Lukášem se dá souhlasit v tom, že superstrategie není nic moc, ale na druhou stranu do zlínského kraje tlačí investice - viz. nesmyslná spojnice Moravská křižovatka - Fryšták. Určitě by mělo víc smyslu preferovat např. silnice Vsetín - Valmez - Hranice nebo R55.