- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nadpis sice není nejpřesnější, nicméně článek vystihuje naprosto jedinečnou věc, a to zprovoznění stroje, který už má více než 100 let a současně prakticky posledních 40 let chátral na větru, dešti .... Takže tato událost určitě stojí za zaznamenání a za projev uznání pánům, kteří se ve svém věku na takovou věc dali. Kdo nezažil, nepochopí.
Já gratuluji všem zúčastněným a doufám, že si nenechají zkazit chuť do další práce několika rýpavými poznámkami.
Vyrobená v Rakousku za R-U, opravavená a provozovaná na Moravě ... jak tedy může být česká?!
Nejstarší dochovaná parní lokomotiva je v Hale NTM buštěhradská lokomotiva jménem "Kladno" a je z roku 1856. Nejstarší provozní je 310.006 z muzea v Jaroměři je z roku 1979. Tahle 314.303 byla vyrobena až roku 1898.
Nejstarsi ceska lokomotiva ? Opravte si ten nadpis, vzdyt je to k smichu a je to vysvetlene uz primo v clanku.
V narodnim technickem muzeu je vystavena lokotiva Bustehradske drahy, ktera je o mnoho desitek let starsi ten tahle, ta by se dala nazyvat nejsrasi ceskou lokomotivou..........
Umíte na těch svých aparátech vypínat blesk a postavit si lidi dále než půl metru před objektiv?