- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za každý, rozumně postavený, dálniční kilometr. Už pan Baťa říkával: "Kdo cesty krátí, život prodlužuje!" Vždy se snažil narovnávat tzv. "cesty prvního formana. Kdo tady pindá o nějakém "zabetonování krajiny", ať se zajede podívat k sousedům. Nemyslím, že by v Rakousku, či Itálii krajina příliš trpěla nějakým zabetonováním.
Až bude schopná železnice dopravit zboží na čas v dohodnutém termínu za rozumnou cenu,
pak ji určitě začnou firmy používat.
Zatím to na změnu k lepšímu nevypadá, neboť smrtelník dráhou nepošle ani jízdní kolo...
ostuda - z Brna není kde zastavit, pokud člověk nesjede někde do pole...
Poslední benzínka na cestě z Brna je na Rohlence, a pak až u Makra ve Zlíně. Bravo!
Přivést dálnici do města bez obchvatu ( pravobřežní R49 ) a návaznosti dál znamená, že každé !!!! auto jedoucí na Slovensko projede středem Zlína .... neděkujeme, Blažku, Šenkýři...
neber to tak tragicky. tranzitní doprava na Slovensko těžko bude jezdit přes Zlín. radši po I/50 nebo severněj (Hranice, Rožnov). pravobřežku Zlín nepotřebuje pokud se hlavní tah přes Zlín rozšíří na 4 pruhy a pokud se postaví rychlostka na Fryšták, tak už vůbec ne.
při naparování při otevírání cesty, o které se mimochodem zasloužil pouze tak, že stavbu málem zastavil, prohlásil : ..... Zlín byla napojena na dálniční síť " ... bez komentáře
A co mel rict? Ja u toho nebyl, tak na vas ted kaslu?
nám jeden ...... ( dosaď za 100 dukátů ) stačí
Společnost se velmi rozjařila, šprýmovali a žertovali, chvilku
rozprávěli vážně o povrchních věcech, častěji však povrchně o vážných
věcech.
CHá chá, ti se tam šli podívat jen proto jestli zase nelžou?
nekecej... a plav !!