Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nečas pochválil hosty, že na otevření dálnice u Hulína přijeli i v nečase

Premiér Petr Nečas, ministr dopravy Vít Bárta, zástupci Zlínského kraje a investora slavnostně přestřihli pásku na novém úseku dálnice D1. Motoristé, kterým se 18,5 kilometru dlouhý úsek otevřel v 15 hodin, se nově po D1 dostanou z Prahy až do Hulína na Kroměřížsku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

konzerva

Chvalabohu

za každý, rozumně postavený, dálniční kilometr. Už pan Baťa říkával: "Kdo cesty krátí, život prodlužuje!" Vždy se snažil narovnávat tzv. "cesty prvního formana. Kdo tady pindá o nějakém "zabetonování krajiny", ať se zajede podívat k sousedům. Nemyslím, že by v Rakousku, či Itálii krajina příliš trpěla nějakým zabetonováním.

0/0
5.12.2010 9:29

stev

Krok zpět.

Opět méně zboží po železnici. Jen hlupáci se radují.Rv

0/0
3.12.2010 22:14

Jan__K

Re: Krok zpět.

Až bude schopná železnice dopravit zboží na čas v dohodnutém termínu za rozumnou cenu,

pak ji určitě začnou firmy používat.

Zatím to na změnu k lepšímu nevypadá, neboť  smrtelník dráhou nepošle ani jízdní kolo...

0/0
5.12.2010 8:31

tomas_tod

Tak odpočívadla doteď nefungují ani před Kojetínem,

ostuda - z Brna není kde zastavit, pokud člověk nesjede někde do pole...

0/0
3.12.2010 21:31

emkon

Re: Tak odpočívadla doteď nefungují ani před Kojetínem,

Poslední benzínka na cestě z Brna je na Rohlence, a pak až u Makra ve Zlíně. Bravo! ;-O

0/0
3.12.2010 22:54

Huckelberry Švédd 4

Neděkujeme

Přivést dálnici do města bez obchvatu ( pravobřežní R49 ) a návaznosti dál znamená, že každé !!!! auto jedoucí na Slovensko projede středem Zlína .... neděkujeme, Blažku, Šenkýři...RvRv

0/0
3.12.2010 17:22

Dežo z dědiny

Re: Neděkujeme

neber to tak tragicky. tranzitní doprava na Slovensko těžko bude jezdit přes Zlín. radši po I/50 nebo severněj (Hranice, Rožnov). pravobřežku Zlín nepotřebuje pokud se hlavní tah přes Zlín rozšíří na 4 pruhy a pokud se postaví rychlostka na Fryšták, tak už vůbec ne.

0/0
3.12.2010 17:28

Huckelberry Švédd 4

Re: Neděkujeme

hmmm, POKUD se postaví rychlostka na Fryšták - no, nepostaví, nepostaví ..... tvrdím, že Zlín bude takový trychtýř stahující ze širokého okolí dopravu směřující na dálniční síť. Takže zatímco dnes východní část Zlína a ostatně i okresu jezdila k dálnici do Kroměříže přes Fryšták a Holešov, tak ode dneška pojedou všichni středem Zlína ...   :-/

0/0
3.12.2010 18:28

michal II

Re: Neděkujeme

Hloupost. tak se nejezdi ani ted. A kdo chce jet do Zlina, dojete tam tak jako tak. Stejne do centra a do vychodni casti bude lepsi jezdit z Hulina pres Frystak. V noci asi pres Otrokovice.

0/0
3.12.2010 18:25

Huckelberry Švédd 4

Re: Neděkujeme

aha, takže když vede dálnice až k ceduli Zlín, tak všichni se pohrnou přes Žabárnu a budou se raději těch 20 km potloukat po okreskách 8-o8-o

0/0
3.12.2010 18:33

Huckelberry Švédd 4

Bárta je nevzdělaný trouba

při naparování při otevírání cesty, o které se mimochodem zasloužil pouze tak, že stavbu málem zastavil, prohlásil : ..... Zlín byla napojena na dálniční síť "  ... bez komentáře ;-(

0/0
3.12.2010 17:13

michal II

Re: Bárta je nevzdělaný trouba

A co mel rict? Ja u toho nebyl, tak na vas ted kaslu?

0/0
3.12.2010 18:27

Huckelberry Švédd 4

Re: Bárta je nevzdělaný trouba

no, Zlín je mužského rodu, takže byl napojen, nikoliv napojena, že ?? Že to pan ministr neví, znamená, že to slyšel asi poprvé v životě  :-/

0/0
3.12.2010 18:31

Shperhock

Re: Bárta je nevzdělaný trouba

Za prvé  - toto není ta silnice, jejíž stavbu málem zastavil (tou bylo rozšíření silnice I/49 v Malenovicích). Za druhé - kdo ví, co jste vůbec slyšel. Rv

0/0
3.12.2010 19:19

Huckelberry Švédd 4

Re: Bárta je nevzdělaný trouba

- tak za prvé - chtěl zastavit i R55 ( ale nezastavil ) , ty Malenovice I/49 totiž zastavil ( ale pak zase povolil )

- a za druhé : http://archiv.nova.cz/multimedia/odpoledni-noviny-3-12-2010.html?s=0  čas stopáže cca 7:20 min

... trochu si to nastuduji, než něco zpochybním :-P

0/0
3.12.2010 20:59

231

Re: Bárta je nevzdělaný trouba

Á pan dokonalý.

Vám se podobný přeřek nikdy nestal?

0/0
6.12.2010 16:55

Willy Fog

Re: Bárta je nevzdělaný trouba

Ano, pan Bárta jasně řekl "Zlín byla napojena". Více nic není třeba dodávat.;-):-P

0/0
4.12.2010 8:43

danieel

Otevreni dalnice

Kdyz uz informujete o otevreni novych useku, aktualni mapa by se hodila - co je v provozu, co se ted otevrelo, co se planuje..

0/0
3.12.2010 16:23

El Comandante 7

Nečas

Po slovensky Slota ! Aj toho ste mali pozvať !!:-P

0/0
3.12.2010 16:06

Huckelberry Švédd 4

Re: Nečas

nám jeden ...... ( dosaď za 100 dukátů ) stačí :-P

0/0
3.12.2010 17:14

Willy Fog

Re: Nečas

R^R^R^;-D;-D;-D

0/0
4.12.2010 8:44

nakej_nick

...

Společnost se velmi rozjařila, šprýmovali a žertovali, chvilku

rozprávěli vážně o povrchních věcech, častěji však povrchně o vážných

věcech.

0/0
3.12.2010 15:48

čulibrkbrk

Nečas prý pochválil hosty.

CHá chá, ti se tam šli podívat jen proto jestli zase nelžou?

0/0
3.12.2010 15:42

Huckelberry Švédd 4

Re: Nečas prý pochválil hosty.

nekecej... a plav !! ;-D;-D

0/0
3.12.2010 17:22

neverleft

diky za kazdy kilometr

[>-]R^:-)

0/0
3.12.2010 15:23

motylka

Min. Bárta stavař a manager

Hlevně aby Bártovi někdo vysvětlil technologii stavby dálnic ať se pak blbě neptá jak že to ti stavbaři pokládají ty panely že jsou tak pěkně rovné ( při prohlídce výše uvedené stavby). Hlevně že tvrdí že jsou naše dálnice předražené ale nerozumí tomu. 

0/0
3.12.2010 15:22

neverleft

Re: Min. Bárta stavař a manager

to fakt rek? to je (1000dukatu);-D;-D;-D;-D

0/0
3.12.2010 15:25

Volejbalové kladivo

Re: Min. Bárta stavař a manager

to je fakt, to Řebíček tomu rozuměl až moc dobře, ale jen tomu, proč má kilometr stát o 100 procent více. Nechápu proč by měl ministr rozumět technologii pokládání betonu.

0/0
3.12.2010 15:31

motylka

Re: Min. Bárta stavař a manager

Ministr nemusi znát technologii stavby dálnice pokud nebude hodnotit jeji cenu.

0/0
3.12.2010 16:24

Huckelberry Švédd 4

Re: Min. Bárta stavař a manager

8-o8-o8-o

0/0
3.12.2010 17:17

Cenzurovany_bogan

Ten

Nečas to je ale šprýmař - to je řachanda - ty jeho vtipy;-D - no nic díky papalášům aspoň odmetli i pro normální plebsR^

0/0
3.12.2010 15:02

Tesik

Re: Ten

No ty musíš bejt ale člověk do nepohody... takovej dobře naladěnej optimista! Rv

0/0
3.12.2010 15:23

Cenzurovany_bogan

Re: Ten

Ježišmarjá a co jinýho je to, než komedie, vždyť nejdřiv všechno zasatvíme a pak to jdeme slavnostně otvírat;-D

0/0
3.12.2010 16:07

Al Coholic

well done

konečně se Zlín dočkal, a my s ním!R^

0/0
3.12.2010 14:46

libl3

Re: well done

Moc optimistické, ještě několik let bude trvat rozšíření I/49 v Malenovicích.Rv

0/0
3.12.2010 14:57

MrEx

Re: well done

Já bych dokonce řekl, že to ve Zlíně dopravu dost zhorší. Dálnice končí exitem na silnici Otrokovice - Malenovice - Zlín, která je už teď věčně ucpaná. A najednou přibudou i auta/kamiony sjíždějící z dálnice.... kolaps Rv

0/0
3.12.2010 15:16

ruda281

Re: well done

dockal jako ceho? Prodlouzeni rolety o par kilometru?

Zlin zustane odriznut od dalnicni site jeste par let, nedejboze 10.  

0/0
3.12.2010 15:18

Fare.l

Re: well done

Jak to myslíte? Dálnice se do Zlína stavět nebude minimálně 100 let....proč taky....dálnice má přivádět dopravu jen k okraji města.

0/0
3.12.2010 15:30

michal II

Re: well done

Ceho? Rolety? Jel jsi nekdy po novym useku? Srovnatelne s Nemeckem. Od konce D 1 a R55 je to do Zlina k ceduli asi 1km.

0/0
3.12.2010 15:45

poesinka

hezký titulek

Nečas v nečase.:-))

0/0
3.12.2010 14:45

Podrazza

Zatím bez odpočívadel

Myslím, že se běžný řidič během cca 16km jízdy po R55 až tak neunaví :-)

0/0
3.12.2010 14:34

bufalo.blil

to bude

Hulín plný pražáků

0/0
3.12.2010 13:57

Willy Fog

Re: to bude

Checht, je jenom škoda, že se tam ti pražáci nesetkají s Iljičem!;-D;-D;-D

0/0
4.12.2010 8:48

trrk

fajn, zlínem a přerovem pojede více aut...

to si to kluci pomohou...R^[>-]EU;-D

0/0
3.12.2010 13:49

bizonek123

Re: fajn, zlínem a přerovem pojede více aut...

To si nemyslím, D1 se neprodloužila o tolik, aby bylo pro řidiče výhodnější jet po ní a pak po I/55 na Přerov. Po R46 je to stále rychlejší. A I/49, která prochází Zlínem nemá žádnou alternativu, takže ty auta už tam jezdí dávno.

0/0
3.12.2010 14:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.