- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jakákoliv večerní sportovní, hudební, apod. akce v Praze je pro Zlíňáky vlakem v podstatě nedostupná, protože po půlnoci sice z Práglu vyjedete, ale pak tvrdnete v Olomouci na opuštěném nádraží bez služeb hodinu a půl ve 3 ráno. Prý krajské město:-) Spíš prdel na konci "světa".
a zatím se toho moc nezlepšilo, na drahách co se týká spojení určitě ne. Sice např. v Kroměříži máme nové nádraží za půl miliardy(!!!), ale vlaky jezdí stejně pořád blbě. U ČD by si měli uvědomit, že když kdysi vymysleli tratě, že to neznamená, že ty vlaky tam musí jezdit dalších 100 let.... Zlínské nádraží, škoda mluvit atd...
v čem bude ten vyšší komfort, v tom že místo koženky bude stejné béčko jen přepolstrované na plyš. kdy už konečně bude na tomto vlaku nyní označovaném zlínský expres, nově buchlov jezdit pravidelně alespoň jeden vagon, který má kupe dělené opěrkami na 6 sedaček a né jen náhodně pokud se pánům v dkv v praze zachce zařidit takovýto vagon, oficiální řazení je jedna věc a skutečnost je druhá nově vše z b249, nový zlínský expres je dalším velkým nesmyslem, větší část tohoto vlaku bude končit podle návrhu řazení už v olomouci a dál pojede jen jedna dvojka + jídelňák + dvojka/pošťák + jednička, jedinou výhodou je že podle tohoto návrhu budou tento vlak obsluhovat slovenské vozy, které mají i ve druhé třídě polohovatelné sedadla a zásuvky na připojení notebooků, podle mě je to reakce na studentagency, pro kterou nyný povede dálnice až na okraj zlína a bude proto dálezkracovat jízdní dobu busů směr praha pod 4 hodiny ( myslím toho co vyjíždí z prahy 19:30 a toho co odjíždí ze zlína ve 03:10 )