Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dráhy mění jízdní řád. Lidem ve Zlínském kraji slibuje lepší cestování

Na železnici bude od 12. prosince platit nový jízdní řád Českých drah. Cestujícím ve Zlínském kraji přinese řadu změn, které by měly vést k větší pohodlnosti. Přibudou spoje do Bylnice, Trenčína i Brna. Nové spojení vznikne mezi Prahou a Zlínem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

merhaut

Z Prahy do Zlína v noci, například po koncertu = děs běs

Jakákoliv večerní sportovní, hudební, apod. akce v Praze je pro Zlíňáky vlakem v podstatě nedostupná, protože po půlnoci sice z Práglu vyjedete, ale pak tvrdnete v Olomouci na opuštěném nádraží bez služeb hodinu a půl ve 3 ráno. Prý krajské město:-) Spíš prdel na konci "světa".

0/0
1.12.2010 12:37

tomas_tod

Takové sliby jsou už asi 10 let každý rok

a zatím se toho moc nezlepšilo, na drahách co se týká spojení určitě ne. Sice např. v Kroměříži máme nové nádraží za půl miliardy(!!!), ale vlaky jezdí stejně pořád blbě. U ČD by si měli uvědomit, že když kdysi vymysleli tratě, že to neznamená, že ty vlaky tam musí jezdit dalších 100 let.... Zlínské nádraží, škoda mluvit atd...

0/0
30.11.2010 23:46

sobak

spojení zlín praha

v čem bude ten vyšší komfort, v tom že místo koženky bude stejné béčko jen přepolstrované na plyš. kdy už konečně bude na tomto vlaku nyní označovaném zlínský expres, nově buchlov jezdit pravidelně alespoň jeden vagon, který má kupe dělené opěrkami na 6 sedaček a né jen náhodně pokud se pánům v dkv v praze zachce zařidit takovýto vagon, oficiální řazení je jedna věc a skutečnost je druhá nově vše z b249, nový zlínský expres je dalším velkým nesmyslem, větší část tohoto vlaku bude končit podle návrhu řazení už v olomouci a dál pojede jen jedna dvojka + jídelňák + dvojka/pošťák + jednička, jedinou výhodou je že podle tohoto návrhu budou tento vlak obsluhovat slovenské vozy, které mají i ve druhé třídě polohovatelné sedadla a zásuvky na připojení notebooků, podle mě je to reakce na studentagency, pro kterou nyný povede dálnice až na okraj zlína a bude proto dálezkracovat jízdní dobu busů směr praha pod 4 hodiny ( myslím toho co vyjíždí z prahy 19:30 a toho co odjíždí ze zlína ve 03:10 )

0/0
30.11.2010 22:22

tomas_tod

Re: spojení zlín praha

S tím souhlasím. Navíc proč bych měl jet vlakem, když jede často déle a hlavně je nesrovnatelně dražší, pokud nehodlám investovat do výpalného jménem "In karta"?

0/0
30.11.2010 23:47

kubabuk

Re: spojení zlín praha

In karta se vrátí za dvě cesty praha-zlín a zpět a 230 mi přijde hodně dobrá cena.

0/0
2.12.2010 21:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.