Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Spojení do Zlína se zlepší. Je tu nejhorší situace v Česku, nevěřil ministr

Ministr dopravy Vít Bárta přijel v pátek na krátkou návštěvu do Zlínského kraje. Ověřoval si, jaké jsou dopravní problémy regionu a hlavně krajského města skutečně. Z jeho reakcí vyplynulo, že motoristé se do krajského města dostanou pohodlněji a že stavby důležitých silnic ministerstvo nezastaví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dežo z dědiny

cesta k průmyslové zóně

No nevím, ale nemyslím si, že dodělat 10 km k průmyslové zóně její obsazenost (vlastně neobsazenost) spasí. Zlínský kraj má podle mě větší priority - např. silnice Vsetín - Valmez, R55 atd...

0/0
9.10.2010 15:37

ALDEBARAN

k čemu stará lokálka?

Když už někdo chce mermomocí elektrifikovat, tak bych snesl koleje a posadil na svršek dvojkolejnou tramvajovou dráhu. Bylo by to operativnější, těch pár lidí, co se povozí dráhou, by se do dnešních velkoobjemových vozů vešlo, pětiminutový, desetiminutový  až čtvrthodinový interval, popř. hustější -  a zbavit se trolejbusové linky do Otrokovic.

0/0
9.10.2010 15:19

DAY

RE: Na co železnici?

Navrhoval bych zrušit železnici úplně. Každý si přece může dovolit koupit auto a jezdit s ním do práce (případně studenti vyšších ročníků do školy), na nákupy a vůbec do míst, kam železnice nevede. Je také příjemné zajet si v sobotu ráno autem půl kilometru koupit si noviny, případně jiné drobnosti. Nevadí, že nemáme dost parkovišť a nových cest, budeme usilovně pracovat na jejich budování, abychom tyto nedostatky napravili. A kdyby někdo cítil, že se mu zhoršuje fyzička, může vyrazit na kole na nově zbudovanou cyklostezku (i těch máme pořád málo) nebo večer zajet autem do posilovny, pak dát pár pivek a nějakou cigaretku, když udělal něco dobrého pro zdraví.

0/0
8.10.2010 18:02

- lopenik -

Re: RE: Na co železnici?

asi ne... to bychom pak bydleli na silnicich ;-D

0/0
8.10.2010 20:44

Belzebub Pekelný

elektrifikace

Elektrifikovat železnici Otrokovice - Zlín - Vizovice vymyslel hloupý uředník - návratnost této investice by byla ve stovkách roků, levnější už by bylo postavit ve Vizovicích letiště.

0/0
8.10.2010 15:08

pettyo

Re: elektrifikace

Tak nějak nerozumím tomu k čemu by to bylo. Možná ještě Otrokovice-Zlín, ale proč až do Vizovic? Kvůli těm pěti vlakům?

0/0
8.10.2010 17:19

drevak_patlak

Re: elektrifikace

Přesně tak. Motorové vlaky to zvládnou. Daleko užitečnější by bylo trať alespoň částečně zdojkolejnit.

0/0
9.10.2010 8:06

Antonek1

Re: elektrifikace

Dvoukolejka ani není potřebná taková doprava tam není, nehledě na to že jezdí i hodně trolejbusů, které jedou na elektriku a jejich rozšíření vyjde levněji a jak bude širší ta cesta tak jich půjde zavézt i více.

0/0
9.10.2010 13:35

drevak_patlak

Re: elektrifikace

S tím bych si dovolil nesouhlasit. Klidně by tu (Zlín-Otrokovice) mohly vlaky jezdit v kratších intervalech (20 minut, eventuálně 15), ale to už na současné infrastruktuře nelze. Kromě toho je tu potenciál poněkud dálkovějších vlaků (typicky Zlín-Otrokovice-Hulín-Kroměříž-Kojetín, eventuálně bez přřestupu až do Brna). A samozřejmě by více dálkvocýh vlaků z Čech (Prahy) mohlo končit až ve Zlíně.

Částečné zdvojkolejnění znamená vlastně protažení současných stanic na "delší" výhybnyby a umožnilo by výrazný nárůst kapacity.

0/0
10.10.2010 0:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.