- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě by zase zajímalo, odkud vytáhl pan Mergental informaci, že v Buchlovkách kontrolují obden (bydlím tam). Jezdím tam 2x až 4x denně a souhlasil bych tak s hodnotou 2x měsíčně, a to ještě, když je hezky. Navíc piráti silnic v klidu projíždějí nalepení na auto před sebou, zatímco policie kontroluje nějakou stodvácu, která může svým provozem ohrozit akorát zisky kovošrotu...
Takovéto lživé informace dobře vypovídají o kvalitě práce policie.
Problémy je třeba efektivně řešit:
1) Ta silnice přes hory v době své rekonstrukce před 40 lety byla příkladem kvalitního technického řešení. Ale výkon motoru aut už leží jinde a dlouhá stoupání nejsou dnes brzdou rychlosti. S tím má řada řidičů evidentní potíž (!). Doporučoval bych "orgánům" v celém úseku osadit omezení na 80km plus na několika místech stacionární radary.
2) Žabárna - úsek v obci vybavit radarem, přilehlý extravilán značkami 60 neb 80km a dodržování rychlosti policejně alespoň obden kontrolovat. (Celá trasa z Fryštáku do Holešova je zoufalá.)
3) Na křižovatce u Bezměrova na bývalé hlavní silnici, paralelní s D1, kde nutno nyní dávat přednost osadit nekompromisně do vozovky z obou stran zpomalovací prahy plus výraznější dopravní značení
4) V případě křižovatky na výjezdu ze Vsetíně snad zřídit adekvátní připojovací pruh, pokud se na něj ovšem najdou finance .