"V odbočovacím pruhu ve směru na Slovácké strojírny a na Nivnici se kamiony nemohly vměstnat do zatáčky. Najížděly na obrubníky, nebo se dokonce ocitaly v protisměru," řekl Milan Banija z uherskohradišťského dopravního inspektorátu.
Projektant svůj projekt přepracoval teprve poté, co si policisté vypůjčili tříosý kamion a se zástupci dodavatele i investora se po obchvatu projeli. "Až tam všichni definitivně pochopili, že je křižovatka špatně vyprojektovaná. Kdybychom na to neupozornili, mohlo být zle," domnívá se Banija.
Obchvat města provázely i jiné problémy. Obyvatelé několika domů v okolí cesty si stěžovali na nesnesitelný hluk. Třebaže jim investor slíbil nová zvukotěsná okna, lidé se jich stále nedočkali.
Řidiči měli zase potíže s často nefungujícími světly na křižovatce, nevýrazné bylo
i dopravní značení. "Značení jsem nechal přepracovat, třeba změna přednosti v jízdě má teď výraznější barevný podklad, než je obvyklé. A světla? Teď už bude záležet na městu, jaký světelný režim pro křižovatku určí," vysvětluje Milan Banija.
Obchvat ve směru od Starého Hrozenkova na Uherské Hradiště je dlouhý více než dva kilometry, stavět se začal loni. Řidiči se zprovoznění silnice v tomto směru dočkali nejdříve, protože právě tady se uherskobrodské radnici podařilo zprostředkovat výkup pozemků.
Podle informací investora stavby, Ředitelství silnic a dálnic v Brně, stál obchvat 233 milionů korun.